Konfekcjonowanie materiałów promocyjnych dla firm

Obecnie marketing zachwyca się i skupia na digitalu oraz sztucznej inteligencji. W dużo mniejszej skali na usłudze typu: konfekcjonowanie materiałów czyli pakowaniu i klasycznej masowej wysyłce pocztowej, która dla jednych to 500 listów, a dla drugich 10.500 listów. Materiały direct mail, a mowa tu o listach, gazetkach, katalogach, ulotkach promocyjnych, są  dla wielu starszych Polaków […]

Prawne wskazówki organizowania konkursów i loterii

Żyjemy w świecie zaciętej konkurencji. Tysiące marek robi wszystko, by wyróżnić się na tle innych na rynku. Organizowanie konkursów i loterii promocyjnych staje się więc elementem marketingowych strategii wielu przedsiębiorstw. Te atrakcyjne dla konsumentów formy promocji stanowią doskonałe narzędzie do podnoszenia sprzedaży, budowania rozpoznawalności marki i angażowania klientów. A dostarczanie pozytywnych emocji w dużym stopniu […]

Rola agencji marketingowej w Warszawie przy kampaniach BTL

W Warszawie istnieje kilkaset różnych agencji marketingowych. Coraz częściej zajmują się one digital marketingiem i niestety przy potrzebie logistycznej obsługi promocji czy konkursu nie są w stanie same, często przy modelu pracy zdalnej,  zagwarantować klientowi odpowiedniego wsparcia w offline. Młode agencje internetowe zwykle nie mają wystarczającego doświadczenia, aby skutecznie wspierać firmy w tworzeniu i realizacji […]

BTL a efektywna komunikacja z klientem

W dynamicznym świecie marketingu agencje btl potrafią skutecznie ożywić cyfrową rutynę i wprowadzić przyjemne dla konsumentów urozmaicenie. A skuteczna komunikacja z klientem odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu marketingowego.     Zrozumienie i wykorzystanie niestandardowych kanałów komunikacji jest niezbędne w firmach, które mają różne wiekowo grupy docelowe i poszukują agencji marketingu zintegrowanego, które specjalizują się […]

Email marketing dla firm – czy to nadal skuteczna metoda?

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku jest ogromna, ważne jest, aby firmy wykorzystywały różne kanały marketingowe w celu obsługi i pozyskiwania nowych klientów. Jednym z takich kanałów jest masowy mailing, który już od lat znajduje się wśród najpopularniejszych form komunikacji z klientem B2B i B2C. Jednak czy nadal jest on skuteczny pod kątem marketingowym […]

Foliowanie paczek i produktów – na co zwrócić uwagę

Żyjemy w erze handlu elektronicznego, ale także licznych akcji promocyjnych dla konsumentów marek, które chcą się wyróżnić w sprzedaży i marketingu. W tak „zabieganych” czasach szybkość i efektywność dostarczania zamówionych towarów oraz materiałów reklamowych odgrywa dużą rolę. Być może jesteś marketerem i organizujesz konkurs albo loterię promocyjną z nagrodami. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jakie trzeba […]

5 rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim zlecisz konfekcjonowanie materiałów reklamowych

Media cyfrowe w dzisiejszych czasach są nieodłącznym elementem świata marketingu. Niemniej jednak istnieją również inne skuteczne sposoby na komunikację z klientami niż tylko media elektroniczne. Direct mail – masowa wysyłka listów tradycyjną pocztą wciąż stanowi jedną z ciekawszych alternatyw dla digital marketingu. Potrafi ona bardzo skutecznie zwrócić uwagę na firmę i przekazać ważne informacje, które […]

Loterie i konkursy promocyjne

Nawiązanie i podtrzymywanie pozytywnej relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami to zadanie, do którego warto podejść w przemyślany sposób. Aby właściwie wypromować firmę, należy wykorzystać sprawdzone narzędzia. Internet sprawił, że niektóre z nich stały się dostępne na szeroką skalę. Mowa m.in. o takich rozwiązaniach jak loterie i konkursy promocyjne. Od czego zacząć? Za sprawą profesjonalnych […]

Obsługa korespondencji masowej

Przed decyzją o tym, jakiemu specjaliście chcesz powierzyć wysyłkę listów, warto poznać najważniejsze etapy takiego procesu. W ten sposób upewnisz się, że rozważany usługodawca rzeczywiście spełni twoje oczekiwania i rzetelnie zajmie się korespondencją. W tym artykule sprawdzamy, na co dobrze będzie zwrócić uwagę. Obsługa korespondencji masowej – co musisz o niej wiedzieć? Zarządzanie korespondencją masową […]

Główne kanały dotarcia do klientów przez Agencję BTL

Kreatywne agencje reklamowe odpowiedzialne są za opracowywanie skutecznych metod promocji marek swoich klientów. Przekaz musi być dopasowany do potrzeb grupy docelowej. Konieczne jest też dobranie odpowiednich kanałów dotarcia do klientów. Przekonaj się, jak dbają o to agencje BTL.   Reklama BTL – co musisz o niej wiedzieć?   Określenie BTL pochodzi z języka angielskiego. Rozwinięcie […]

Najważniejsze cechy udanego konkursu

Za co kochamy konkursy? Czy chodzi o przyjemność rywalizacji, czy może o dreszczyk emocji przed ogłoszeniem wyników? Prawda kryje się pewnie gdzieś pośrodku. Dziś natomiast sprawdzamy korzyści, jakie akcje promocyjne dają organizatorom i precyzujemy cechy udanego konkursu.   Czy warto postawić na konkursy promocyjne?   Polacy kierowani wcześniej wspomnianymi motywami chętnie biorą udział w konkursach. […]

Fulfilment czyli jak to działa i dlaczego jest to dobre rozwiązanie

Fulfillment, czyli pakowanie i masowa wysyłka listów jest usługą, która polega na obsłudze zamówień przez zewnętrznego operatora. Fulfillment byłby dość dużym wyzwaniem logistycznym dla wielu przedsiębiorstw dlatego wykonywanie go zleca się specjalizującym się w tym firmom. Co to oznacza w praktyce? Marketem albo właściciel sklepu internetowego nie musi sam pakować i wysyłać produktów ze swojego […]

CZY POCZTOWE PRZESYŁKI MARKETINGOWE B2B I B2C TO DOBRY POMYSŁ?

Z doświadczenia agencji DCN Direct wynika, że nasi klienci to zarówno duże jak i małe firmy z tak różnych branż jak motoryzacja, środki ochrony roślin, odżywki dla dzieci, wydawnictwa, handel, usługi, sektor publiczny. CZEGO FIRMY OCZEKUJĄ OD AGENCJI MARKETINGU ZINTEGROWANEGO? Głównie stałej współpracy biznesowej. Polega ona na zachowaniu ciągłości procesu  konfekcjonowania produktów i masowej wysyłki. […]

DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCY

DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCY W Polsce 21 czerwca to Dzień Przedsiębiorcy. Czyli i nasz też! Od ponad 20 lat idziemy razem przez biznesowy świat usług marketingowych B2B z naszą firmą DCN Direct – agencją btl. WNIOSKI BIZNESOWE Z NASZEJ AGENCJI BTL Razem jest raźniej i bezpieczniej Wyzbyłyśmy się kompleksów względem dużych firm i korporacji Współpraca z kobietami i mężczyznami, starszymi […]

Konfekcjonowanie produktów – czym jest i na czym polega?

Konfekcjonowanie produktów – czym jest i na czym polega? Konfekcjonowanie produktów jest szerszym ujęciem bardziej lub mniej skomplikowanych działań logistycznych, służących przygotowaniu towaru do sprzedaży albo do wysyłki wprost do domów klientów. W agencji marketingu zintegrowanego DCN Direct najczęściej konfekcjonujemy produkty, które są jednocześnie przesyłkami reklamowymi. Zostały  zaprojektowane i zamówione przez działy marketingu różnych firm […]

Miękkie lądowanie – 7 ważnych reguł RODO przy zbieraniu danych

Miękkie lądowanie czyli 7 ważnych reguł RODO przy zbieraniu bazy danych osobowych klientów   Organizacja akcji promocyjnych wymaga coraz większej wiedzy marketingowej i nie tylko. Marketingiem zawładnęły badania zachowań konsumenckich, nowe technologie, liczne regulacje prawne. Trzeba bardzo uważać, by nie popełniać kardynalnych błędów. Szczególnie, gdy ma się znaną markę. Dlatego tak ważna jest odpowiednia wiedza […]

CZY UDA SIĘ WRÓCIĆ DO NORMALNOŚCI?

CZY UDA SIĘ WRÓCIĆ DO NORMALNOŚCI? Takie pytanie przewija się dość często. Niektórzy eksperci twierdzą, że już nigdy nie będzie powrotu do tego, co było. I pewno mają sporo racji, bo przeszłość, to przeszłość. A my ciągle czekamy na lepsze jutro, bo nadal jesteśmy zamknięci, bez codziennych kontaktów, bez dostępu do ulubionych miejsc, zablokowani na […]

Organizowanie loterii i konkursów a prawo – co musisz wiedzieć?

Organizowanie loterii i konkursów a prawo – co musisz wiedzieć? Myślisz – O! Konkurencja organizuje loterię, to może i my to zróbmy! Brzmi prosto, ale organizacja loterii promocyjnej wymaga dość długiego przygotowania i nadzoru licznych formalności. I pierwsza podpowiedź jest taka – wybierz do współpracy sprawdzonego partnera biznesowego, a unikniesz niepotrzebnych nerwów i stresu. Warunki […]

Dzień Ochrony Danych Osobowych

DZIŚ DZIEŃ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH 😃 MINIMALIZUJ SPAMOWANIE I ZŁOŚĆ KLIENTÓW❗ Jeśli nie szanujemy klientów i ich zaufania, to oni nie szanują nas i nie są lojalni wobec naszych produktów oraz usług. I mają rację. W sytuacji, kiedy agencja zbiera dla Twojej firmy adresy e-mail i pozyskuje dane osobowe konsumentów, pamiętaj że jako zleceniodawca odpowiadasz […]

Black Friday

WIZERUNEK FIRMY W CZASIE PANDEMII

Sytuacja wywołana koronawirusem wszystkim nam komplikuje życie. Wiele firm jest zmuszonych do reorganizacji swojej pracy i dotychczasowych działań marketingowych. Ograniczenia, które się pojawiły, zaburzają wypracowane dotąd stałe procesy obsługi klientów i komunikacji z nimi. Cierpią więc i oni, i marka. Możliwe, że współpracujesz z influencerami albo przedstawicielami handlowymi w terenie, którzy czekają na materiały reklamowe […]

JAK DZIAŁA AGENCJA BTL?

Znasz działania marketingowe, które pomagają marce być w bezpośrednim kontakcie z klientem? W agencji marketingowej DCN Direct Warszawa możesz liczyć na praktyczne doradztwo odnośnie marketingu bezpośredniego: 🎯 jaki regulamin konkursu czy loterii promocyjnych lepiej się sprawdzi 🎯 w jaki sposób optymalnie zapakować i wysłać nagrody oraz materiały promocyjne 🎯 jak zbierać bazy danych i przestrzegać […]

ODMRAŻANIE GOSPODARKI

Po bolesnych restrykcjach związanych z koronawirusem pomału  wracamy do pracy i działań marketingowych. Agencje marketingu zintegrowanego także! Póki co konsumenci odpoczęli od natłoku treści promocyjnych. Zapewne część z nich bardzo się ucieszy z powrotu do starych zwyczajów i akcji promocyjnych jak organizacja konkursów, emailmarketing, masowa wysyłka listów. Powrót do normalności nie będzie szybki, bo niektóre […]

Marketing z bazą danych

Konkursy i loterie

Masowa wysyłka dla sieci handlowych

Pakowanie i wysyłka materiałów

Budowanie baz danych

KORONAWIRUS

#koronawirus INFORMUJEMY, że nasza agencja marketingowa DCN Direct z zachowaniem zalecanych środków ostrożności jak praca zdalna i znaczne ograniczenie kontaktów oraz miejsc, DZIAŁA. Staramy się w miarę możliwości realizować projekty dla stałych klientów.  

Oddział logistyczny

Bazy danych na wagę złota

Relacja z Retail Marketing Forum

Słabości cyfrowego marketingu cz. 1-3

Słabości cyfrowego marketingu cz. 1-3   1.AUTOMAT TO NIE CZŁOWIEK Wytrawni marketerzy i sprzedawcy wiedzą, że duża baza danych klientów to dowód na ich mistrzostwo, wytrwałość, innowacyjność oraz trafny wybór agencji marketingu bezpośredniego. Im lepszą bazę danych osobowych razem zbudują, tym mają lepszą wiedzę o klientach. A to jest klucz do innowacyjności i odniesienia sukcesu […]

Słabości cyfrowego marketingu cz. 4-5

Słabości cyfrowego marketingu cz. 4-5   4.DIGITAL MOŻE ZAWIEŚĆ BEZ REALU Drukowanie, pakowanie, foliowanie, wysyłka listów – brzmi banalnie prosto, ale tak nie jest. Marketing bezpośredni w postaci tradycyjnej przesyłki pocztowej, rozmowy telefonicznej czy katalogu produktów jest bardziej wyrafinowanym docieraniem do klientów. W USA ma ponad 100 lat i nadal ma się tam dobrze. W […]

Ochrona danych osobowych

ABC OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W MARKETINGU ZGODNIE Z RODO Obecnie marketing bezpośredni to bardzo dynamiczna branża i z reguły firmy często testują i zmieniają agencje. Nowe media, aplikacje mobilne, social media, interaktywne www – to wszystko dominuje komunikację marketingową z klientami, a specjaliści od nowych technologii są dziś rozchwytywani. I dobrze, że rynek się rozwija, […]

Marketing bezpośredni z bazą danych

MARKETING BEZPOŚREDNI Z BAZĄ DANYCH Masowa wysyłka listów reklamowych, wysyłanie newslettera, e-mailingów, organizacja konkursów, pakowanie i wysyłka nagród wiążą się z administrowaniem danymi osobowymi i najczęściej w takiej sytuacji potrzebna jest wyspecjalizowana agencja marketinowa i procesor spełniający wymogi RODO. Dlaczego?   NOWE PRAWO – Procesor RODO Od 25 maja 2018 roku na terenie Unii Europejskiej […]

Moda na legalne zbieranie danych

Moda na legalne zbieranie danych   WSZYSTKICH NAS OPANOWAŁA MODA NA ZBIERANIE DANYCH O KLIENTACH. ROBIMY TO W INTERNECIE, W SKLEPACH I PRZEZ RÓŻNORODNE AKCJE MARKETINGOWE. CHCEMY LEPIEJ POZNAĆ POTRZEBY KLIENTÓW I PRZYGOTOWAĆ NASZĄ OFERTĘ SPECJALNIE DLA NICH.   Sprawa wydaje się oczywista – przy dużej podaży towarów i usług trzeba bardziej zabiegać o klientów, […]

Kreatywne handlowanie to wyzwanie

Kreatywne handlowanie to wyzwanie   Wysokie standardy sprzedaży to ciągle ideał, do którego dążymy w Polsce, ale nie dajmy się równocześnie „zawiesić” na działaniach, które powielane i słabo marketingowo przygotowane nie przynoszą sprzedawcom spodziewanych korzyści.   W Polsce działa już ponad kilkaset centrów handlowych, a do tego dochodzą coraz chętniej odnawiane ulice handlowe, które w […]

Zbierajmy dane na przyszłość

Zbierajmy dane na przyszłość   LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ Z WŁASNĄ BAZĄ DANYCH KLIENTÓW Marketing bezpośredni powstał w XIX wieku w USA. Do dziś opiera się na bazie danych klientów i bezpośrednim sposobie dotarcia do odbiorcy, a Internet bardzo to ułatwia. Po wejściu w życie RODO większość firm nadal w różny sposób zbiera dane osobowe klientów. Ale […]

Dane klienta w centrum uwagi

Dane klienta w centrum uwagi Zdobycie lojalności klienta, posiadanie jego danych osobowych do kontaktu i możliwość zbierania dalszych informacji o jego preferencjach zakupowych to dla marketingu wiedza bezcenna. Na rynku nie brakuje nowych technologii, jednak za mało jest strategicznego myślenia o potencjale i wykorzystywaniu baz danych Według prognoz w 2016 roku na świecie będzie działać […]