Email marketing dla firm – Warszawa
Dobrej jakości marketingowe bazy danych i bazy konsumenckie są tym, czego firmy potrzebują, aby prowadzić skuteczną kamuniakcję marketingową. Niektóre z przedsiębiorstw decydują się na zakup baz danych, choć znacznie bardziej efektywne jest tworzenie własnych zbiorów pochodzących z loterii promocyjnych, konkursów promocyjnych i akcji mailingowych. Zdajemy sobie sprawę, ile dodatkowej pracy potrzeba do stworzenia oraz późniejszej obsługi baz danych. Ale pracę tę możesz powierzyć specjalistom!
Dzięki profesjonalnemu wsparciu nasi klienci mogą budować lepsze bazy danych dające przewagę konkurencyjną.
Mailing elektroniczny dla firm
Masowy mailing do firm, akcje mailingowe, email marketing dla firm – Warszawa
Dzisiaj dominuje zwyczaj zbierania tylko adresu e-mail do mailingu. Zbieranie samych adresów e-mail pozornie wydaje się najbardziej opłacalne, gdyż można uzyskać szybki przyrost danych do bazy, jednak nie zawsze potwierdza się w dalszej komunikacji wiarygodność i jakość takich danych jak np. maja-bzz@.., karolinka7815@…pl, ksiezniczka1986@…pl. Rzadko firmy zbierają numery telefonu, bardzo rzadko adres zamieszkania konsumenta. Towarzyszy temu również brak jakichkolwiek danych o preferencjach konsumentów. Wybór głównie wirtualnej komunikacji marketingowej (mailing) redukuje koszty, ale i coraz częściej obniża efektywność tych działań. Współpraca głównie z firmami internetowymi z reguły nie przekłada się na większą dbałość o zbierane dane osobowe, wprowadzanie danych do bazy i ich ochronę.
Komunikacja marketingowa, mailing, masowa wysyłka sms – Warszawa – akcje sms
Firma DCN Direct zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z zaleceniami RODO. Dzielimy się z naszymi klientami doświadczeniem i wiedzą na temat danych osobowych i przetwarzania danych osobowych. Doradzamy w zakresie przydatnych ustaw: o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zbieranie danych poprzez WWW, mailingi), o grach hazardowych (przy organizacji loterii promocyjnych). Pomagamy klientom w realizacji zaplanowanej komunikacji marketingowej takiej jak mailing, smsing, pakowanie, foliowanie, masowa wysyłka listów.
Coraz częściej zakup bazy danych zastępowany jest tworzeniem własnej bazy danych.